tisdag

SKOFÖRSÄLJNING!

Inte löparskor dock ;) Men mina gamla ben pallar inte klackarna längre, och trots att de är fina att titta på lite då och då så är det bara att inse att man inte kan ha en förmögenhet som står och dammar i garderoben längre.
Köparen betalar frakt, vid köp av flera skor kan vi nog komma överens om något.
Jag bor i Åtvidaberg drygt tre mil söder om Linköping, om man hellre vill hämta skorna hos mig.
Ingen ångerrätt.
Vid intresse kan ni höra av er till min mail - christyjohansson@hotmail.com Eller kommentera i inlägget där ni lämnar mail eller telefonnummer så hör jag av mig.




Röda lackpumps. Stl 37. Nypris 399:- Aldrig använda. Säljes för för 199:-

Brun skinsko. Stl 37 Nypris 349:- Säljes för 75:-


Beige/gräddvit lack. Stl 37. Nypris 399:- Aldrig använda Säljes för 250:-


Vit lack m. gulddetaljer. Stl 37. Nypris 399:- Använda 1 timme. Säljes för 250:-

Favoriterna i mörk och ljus grå lack. Stl 37. Nypris 549:- Aldrig använda. Säljes för 400:-


/Lilla C

1 kommentar:

Sandy sa...

Jag vill köpa både de vita & de grå på slutet. Men måste prova dom så jag kan ha dem. kram!