torsdag

Turturduvor.


Det är Valborg och vi ska välkomna våren med grillat kött, bubbliga drycker och gott sällskap.
Kvällen ska bli mysig och jag ska krama min kille lite extra hårt, det är nämligen på pricken fyra år sedan han lade in stöten på mig. Att jag spelade svårfångad och envisades med att ta det lite varsamt gjorde det nog lite tufft för honom.
Som tur är gav han inte upp hoppet om att jag en dag skulle falla för honom, annars hade jag inte stått här idag, med så mycket kärlek i kroppen att det sprutar ut ur öronen på mig!
Trevlig Valborg på er!

4 kommentarer:

Mattias sa...

Precis vad jag behöver. En blogg som ökar min motivation! :) Superbra blogg.. forsätt så här!

/Mattias

yoie sa...

sh fick du mitt mejl?

Lisa sa...

Christy + Adam = sant :) Ni är så söta!

yoie sa...

sho! SKRIV i bloggen kvinna :P hehe
du föresten du har inte skickat utvärderingen... kanske glömmt? skulle va gutt om du gjorde det :)