torsdag

in da gym.

Det var som vanligt ett tag sen man befann sig på gymmet för att träna något annat än spinning, så när Björn ändå skulle dit svansade jag efter.

Han, alltså Björn, har ju länge tjatat om att få en plats i min blogg osv, jag har ju nämnt honom ett par gånger tidigare, men han envisas med att han ska vara med på bild.
Nu är det ju bara det att jag känner mig lite tveksam till att lägga ut bilder på folk som är snyggare mig...
Men så kom jag ju på det att han hjälpte mig att förbättra tiden i spåret, så OK Björn.
Här kommer dina 15 min of fame :D







Nu blev det bra jävla rörigt bland bilderna oxå. Snyggt!!
Imorgon blir det ev. morgonjogg innan skolan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den där Björn ska bara synas överallt, hehe, snyggisar.

Kram

Björn sa...

Haha.. svinsnyggt Chrilla!

Anonym sa...

haha, Chrilla..Det ska jag börja kalla dig, så jävla snyggt! :)

Christy sa...

Ah, va fan.
Björn sa det på gymmet, o jag höll på o dö av skratt "det ser snyggt ut Chrilla..."

Dessi sa...

Men åh! Du har ju den där träningstopen jag bloggade om här om dagen :)