tisdag

Det börjar bli jävligt dåligt med kommentarer...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ok, då får man ändra på det då =)

Anonym sa...

Hej, jag kommenterade det du skrev till mig i min blogg, skulle ju ha skrivit tillbaka till dig här istället. Sorry!

Funderade lite på tjejkvällen på stallet den 25:e. Ska du dit? Fia och jag pratade om ifall vi skulle få ihop tjejgänget och kanske dricka oss lite berusade ;)

Puss

Christy sa...

Ha, det är lugnt Emma.
Du är ju duktig på att kommentera annars :)

Jo jag har tänkt att dra dit. Klart vi ska samlas innan och hinka i oss alkohol. Fia ska vi nog supa under bordet tror jag :D

Kramar

Unknown sa...

Du ska gå på din brors 30-årsfest den 25 april, du får inte glömma det.
Kram mamma

Maggan sa...

Hej jag är dålig på att skriva men jag läser din blogg tycker den är bra ..ska bättra mej Kram