fredag

D'oh!

Fick ett läskigt mail av Yoie idag där hon påminde mig om att det börjar bli dags för ytterligare en BIA-mätning och att årets första lopp närmar sig med stora steg.
Gah! Jag ser inte fram emot BIA-mätningen denna gång, då det fuskats med både mat och träning sedan Yoie lämnade mig för ett land som heter Kenya.
Den lilla muskelmassa jag lyckades bygga upp är garanterat som bortblåst då det blivit mer spinning och löpning än tidigare och knappt någon styrka alls.
Tänker iofs fortsätta fokusera på löpningen då det är vad jag behöver träna just nu om jag ska kunna springa lite lopp i sommar, men det är väl bara att släpa sig ner till gymmet igen och börja ta tag i skiten igen.... :D
[och jag hoppas för allt i världen inte att vi ska göra ett fys-test till för jag har blivit svag upptäckte jag igår på gymmet!! Yoie tänk på ditt projektarbete och använd dig av tidigare resultat istället om jag floppar ;)]Det var skillnad när bossen körde med mig.
Då hade man minsann ständigt blåmärken och träningsverk.
Känslan av att behöva spy på grund av trötthet var alltid närvarande och mina kläder var aldrig torra efter ett träningspass.
Ah. jag mår ju bra av det, så varför pressar man sig inte lite till när man tränar själv?

1 kommentar:

yoie sa...

sho! du vill alltså träna med mig i vecka? hehe det ska jag se till :)