söndag

Vidriga väder.


Jag tänker inte ge mig ut och springa i detta väder. Hugha! Det regnar snö och jag blir frusen av att bara titta ut.
Perfekt söndagsväder om man känner för att ligga inne hela dagen, men tyvärr blir jag mest stressad...
Men, jag har givetvis en plan. Eller jag springer helt enkelt imorgon istället.
14 km är något man måste känna för att göra, därför tänker jag inte ha dåligt samvete för att jag inte ger mig ut nu.

Kommande vecka kommer förhoppningsvis se ut såhär:

Måndag: Långlöp 14 km
Tisdag: Morgon-yoga 60 min
Onsdag: Snabbdistans 5 km
Torsdag: Gymmet, styrka för hela kroppen. [Ev vila]
Fredag: Löpning 6 km
Lördag: vila
Söndag: vila

Det blir ingen spinning denna vecka då Emma är tillbaka och kör onsdagarnas pass och på lördag har jag förhinder.

/Lilla C

Inga kommentarer: