lördag

Beat it!


När jag kom till gymmet idag möttes jag av kommentaren "här kommer ställets favorit-tjej"
Det var givetvis "ställets clown", Philip som larvade runt, men jag kunde ändå inte låta bli att ta åt mig liiite av det han sa ;)
Ännu gladare blev jag när jag insåg att det var hela 13 personer som anmält sig till mitt spinningpass jag skulle hålla i.
När det dessutom gled in några till och det endast var 3 tomma cyklar när passet började så var jag über-glad :)
Tack alla som kommer på mina pass, det känns bra när folk trivs med ens insats.

Som jag tidigare sagt, så har jag ett nytt upplägg och ny musik på lördagarna. Har kört det två gånger nu och jag ska nog lägga in ytterligare en riktigt hård låt på slutet så att alla känner att de presterat allt innan de kliver av cyklarna. [vare sig de vill prestera eller inte].

Solen behagar att titta fram och det är en härlig lördag
Känner inte av mina benhinnor så jag hoppas på mitt längre löppass imogon och att det blir en lika härlig söndag.

/Lilla C

2 kommentarer:

Therése sa...

Ja måste anmäla mig till ett av dina pass någon gång, de verkar ju grymma :)
Btw, min blogg: theresekjellgren.blogspot.com

Christy sa...

ha, ja det tycker jag absolut du ska göra.
Lördagar 10:00 har jag min spinning!
Kör så det ryker.