torsdag

Skinny bitch?

Är det bara jag som inbillar mig, eller blir inte Hennes & Mauritz modeller bara smalare och smalare?
Visst är det väl härligt när folk kan vara nöjda med att gå i bikini på sommaren, men modellen ovan är väl ändå lite väl smal? Jag undrar hur smal hon är i verkligheten, man har ju hört att kameran kan lägga på några kilo...
Själv tycker jag att modellen nedan, som representerar Jossefsons liknar det vi faktiskt kommer att få se på stranden i sommar.
Båda tjejerna är jättesöta och jag vill absolut inte gå in och säga att HM's modell skulle vara sjukligt smal eller så, men jag är en av alla som är helt galen i HM's varor och jag hoppas verkligen att vi kan få se lite mer "naturliga" tjejer & killar framöver!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med om att H&M´s modeller är för smala.