fredag

No shit!

Så var det äntligen fredag igen.
Jag skulle ha tagit mig en löpartur idag, men bestämde mig för att vila så att inte benhinnorna blir inflammerade på riktigt.
Jag hoppas att benen ska vara ordentligt utvilade till på söndag för då är det dax för mitt första långpass. 14 km är sträckan jag hoppas kunna ta utan ömmande benhinnor eller knän.
Har även tänkt att ta med mig sportdryck av något slag för att se hur magen reagerar.
Det är lika bra att vara förberedd på vad som händer med magen när man ska springa 2 mil. Man vill ju inte sluta som den här killen :D



Ha, galna människa. Yoie! Skulle du bli stolt om jag sket ner mig inför hela Göteborg??

Imorgon är det spinning igen, men nu ska jag slänga mig i soffan och överkonsumera kärlek, mat och godis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja kan ju bara säga att om du skiter ner dig Christy, ja är den första som kommer IDOLA dig... Såklart!!!!!
Pälsk you