torsdag

Hälsodag.

En del av min härliga hälsofabrik.

Tänkte passa på att göra lite reklam för Hälsofabrikens hälsodag nu på söndag.
Är du anställd i Åtvidabergs kommun så är du välkommen att testa alla träningsformer som gymmet har att erbjuda, helt gratis.

Själv kommer jag jobba där hela dagen, jag kommer finnas i receptionen och hålla i spinningen.
Massage och olika mätningar, hälsotester osv kommer finnas till rabatterade priser.
Så är du en av dom som inte riktigt vågat dig ner eller inte tagit dig tid till gymmet av olika anledningar så tycker jag verkligen att du ska ta chansen nu!

Ungefär såhär kommer dagen se ut:

Afrikansk dans 10.00 - 11.00
Yoga 11.00 - 11.30
Puls & Styrka 11.45 - 12.45
Core 12.45 - 13.15
Box 13.15 - 14.00
Spinning 1 10.00 - 10.30
Spinning 2 12.00 - 12.30

För den som är riktigt sugen på en utmaning föreslår jag att man stannar hela dagen och testar så många pass som möjligt. Frukt och återhämtningsdryck kommer som vanligt finnas till försäljning och vill man kan man alltid ta med sig en lättare lunch om man behöver äta något mellan passen.

Har klurat lite på passet till söndagen och det färdiga låtvalet vart såhär:

  • Slow - Kylie
  • Don't stop me now - Queen
  • Holding out for a hero -
  • Call me - Blondie
  • Beat it - Michael Jackson
  • The show most go on - Queen
  • Smells like teen spirit - Nirvana
  • May it be - Sagan om ringen
  • Halleluja -


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det där låter ju kanonskoj! Gäller det oss som är anställda som timvikarier inom äldrevården också?? Skulle va skoj att prova på ett av dina spinningpass :)

Puss

Christy sa...

Emma!!!!
Jag ringde Hälsofabriken och kollade upp och givetvis fick du komma. Så har du möjlighet så tycker jag att du ska dyka upp på söndag och testa de pass vi har att erbjuda.
Ta med flera vikarier vet ja ;)
Puss!