onsdag

Muggen, dass, skithuset....

Ombytt och på väg till gymmet.
Spinningpasset på Hälsofabriken var nästan fullt även idag, onsdagarna brukar vara populära då det är ett lite lugnare pass på 45 min och jag hoppas att fler ska bli intresserade av 60 minuters spinningen på lördagarna.
Det finns allt några uppskrivna till på lördag och jag hoppas på fler.

Passet idag kändes bra, jag tog det lite lugnt i början för att kunna framföra passet kontrollerat och utan för mycket flås i micken ;)
Mot slutet däremot var det bara att pumpa på och jag råkade visst svära när jag vart uppspelt "nu ska vi ta den här jävla backen", aja så kan det gå.
Jag gjorde i alla fall inte bort mig som jag gjorde i lördags när jag gick på toaletten precis innan passet började, med mick och allt på. Alla hörde när jag satt och kissade. Fy fan. Så typiskt mig, men det bjöd jag på ;)

Imorgon blir det vila och på fredag blir det löpning. Jag hoppas att ni håller tummarna med mig att vägarna ska torka upp och det inte kommer någon mer snö tills dess.

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

önskar verkligen jag kunde komma och köra med dig men jag får ta igen det i höst sen kram

Christy sa...

Ja det hoppas jag verkligen att du gör :)
Men till dess ska du nog bli lite tjockare :D
Puss