torsdag

.drömmar.




Inte riktigt än, men snart, snart knackar våren på dörren och jag är fullständigt med på att släppa in henne.
Tills dess njuter jag av alla härliga plagg som börjar fylla våra butiker. Kläderna börja grå från de murriga, bruna och grå tonerna till de lite lättare, ljusare och underbara pastell färgerna.
I love it!
Bland träningskläderna har jag redan funnit nya favoriter som jag vill att min kropp ska få bära upp, tyvärr vill inte min ekonomi dela samma intresse som jag....
Men en flicka kan väl alltid drömma?!
bilderna är hämtade från casall's och nike's hemsidor.
fler underbara plagg finns där.


Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå jag vill oxå ha massa fina träningskläder som går i vårens färger. Önskar mig oxå ett par väl svarvade ben som kan bära upp ett par korta shorts, väldigt snyggt till sommaren!

Christy sa...

Jag får väl trösta dig med att jag i alla fall inte har råd med något av plaggen, men ett par välsvarvade ben ska jag nog ha liggandes någonstans ;)
kram