tisdag

Pump it up!

En av triceps-övningarna.

Idag skulle jag egentligen ha vilat från träningen då veckan redan är fylld med tre löppass och två dagars spinningutbildning.
Men när min älskling sa att han skulle pumpa lite på gymmet så vart jag sugen på att följa med och nu har jag dessutom tid över för annat än skolarbete och jobb.
Vi tränade bröst, biceps och triceps. Tre olika övningar på vardera muskelgrupp och jag tog allt i lite idag så de närmaste dagarna blir det träningsvärk :)

Imorgon blir det löpning ca 8 km med lite olika farter och jag hoppas för allt i världen att underlaget ska bli bättre så jag vågar ta i lite mera. Det är inget roligt att springa när det är halt och man inte törs skjuta ifrån...
Imorgon ska jag även boka in en tid hos en massör på Hälsofabriken. Tycker att jag är lite stel i vänster lår och det bidrar med lite obehag i knät.

För övrigt känns det som att jag faktiskt kan utföra min planerade träning den här veckan, inte illa ;)

/Lilla C
Bicps får sig en omgång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken lyx med massage ;) kör hårt!

Anonym sa...

My god vilka armar du har fått, pinglan min :)
Kör hårt! Får man vara med på ditt spinningpass 28 feb? =D

Anonym sa...

Jävligt snyggt med långt hår!!! Jsg vill oxå ha!!

Christy sa...

Lisa-Fisa!!!
Det är klart du ska komma på mitt spinningpass, vore jätteroligt.
Då ska vi köra utav helvete :)
He, de där bitiga armarna är mest underhudsfett än så länge. Ljuset föll bara rätt kan man väl säga.
Men jag kanske skulle ta och börja bygga lute när jag fått ordning på löpningen som jag tänkt mig.
Puss


Sandy. Ja, det är assnyggt med långt hår, ja, jag är assnygg i mitt långa hår för det var väl det du menade ;)

Anonym sa...

Du är så himla snygg! Ville bara säga det.. :)