onsdag

Att göra det ändå!


Mina förhoppningar om bättre väder fick sig en riktig snyting när jag tittade ut i morse.
Mer snö och fortfarande moddiga gator som frusit till is gjorde att mina planer på att springa ute gick i kras.
Det får helt enkelt bli ett pass på löpbandet, tråkigt, men jag måste göra det om jag ska komma någon vart med löpningen.
Jag hade tänkt att ta ett pass på ca 8 km med lite backträning idag, men då jag inte kan ställa in någon lutning på bandet så får det bli ett kortare pass där jag fokuserar på frånskjut och ordentlig hållning. Olika tempon kommer även läggas in i passet så förhoppningsvis blir det inte lika långtråkigt som annars på bandet.

Kan förresten meddela att jag inte alls har lika mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha efter gårdagens pump på gymmet. När jag vaknade kände jag lite i bröstmusklerna, men i övrigt känns det helt kanon :)

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ser ju skit stark ut ;)
bra att du ställde dig på löpbandet, man vet aldrig vad som kan hända, sj han jag lite ont i fotleden efter alla halkningar :S BLÄÄ

Christy sa...

ha, jag "ser" stark ut. nu ska jag bara se till att bli stark och snabb.
ta det lugnt där ute i halkan!!
ha det bäst
Puss o kram