måndag

.95 dagar kvar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

härligt jag lägntar! sommar, varmt, lukten av liniment och grillat för det är folkfest i göteborg!

Anonym sa...

är det gbg-varvet? isåfall ska jag också springa det!

Christy sa...

Yoie! jag längtar oxå, samtidigt som jag är livrädd för att dagen närmar sig så fort.
Puss o kram på dig där långt borta.
//Christy

Anonym sa...

Nej jag har inte sprungit det innan men jag sprang gbg-halvmaraton i höstas. Jag har också varit skadad men hoppas att det ska gå bra. Är du en riktigt långdistansare då? Lycka till med träningen. Kram

Anonym sa...

Då sprang jag på 1.40, det var första gången jag sprang ett så långt lopp så jag tycker det var ganska okej. Nu har jag förhoppningvis förbättrat mig några minuter! Vad har du för mål på tiden? kram