lördag

ord som värmer!

fick en så himla söt kommentar på min blogg idag!

"Du är så himla snygg! Ville bara säga det.. :)
"

orden kom från en tjej som oxå har en blogg där hon skriver om sin träning, kost o.s.v. dessa ord värmer verkligen och hur löjligt det än låter så tar jag det verkligen till mig!
jag har varit inne på hennes blogg tidigare och jag vet att hon sneglar titt som tätt även på min ;)
Att hon tycker att jag är snygg, är väl inte det som får mig att falla pladask, utan det är mer den där känslan av att det faktiskt finns folk där ute som tar sig tid till att ge uppmuntrande ord till andra fast man inte känner varandra.
DET värmer och jag hoppas vi alla kan bli bättre på att tala om för varandra att vi är fina som människor och duger som vi är.
Yeah! Dagens ros till Dessi som sprider uppmuntran och ljus i vårt mörker!

/Lilla C

Inga kommentarer: