onsdag

Kroppsfixering.

Förkylningen är nu ett faktum. Den kommer nog stanna ett tag.
Som vanligt när man inte kan träna blir man givetvis grymt sugen på att just träna... jag sitter dessutom och strör lite extra salt i mina sår genom att sitta och läsa andras träningsbloggar.
Har halkat in lite extra på olika fitness-tjejers sidor och många av dom är så fina i kroppen att man har lust att stoppa en raket i rumpan på dom och skicka dom till månen föralltid!
Sedan finns det de tjejer som inte längre ser ut som tjejer utan snarare ser ut som män i smink, sillisar och glittrig bikini.

Jag hittade en blogg med en tjej som jag tycker har kanon-fin kropp. Lägger in en länk då jag inte törs kopiera hennes bild om någon skulle bli arg eller så.
Klicka här för att komma till hennes sida.
Smaken är som baken, men jag föll pladask för hennes fina form när hon står i en badtunna och den lite längre ner när hon är klädd i vinröd sporttopp och svart byxa!!

/Lilla C

Inga kommentarer: