söndag

Nytt försök.

Jag och Lisa.
Vi är galet glada efter att ha upplevt en perfekt sommarkväll med bästa vännerna på Blodomloppet i Linköping maj -08

Påsklovs-veckan har rusat förbi i hisnande fart och jag har inte alls hunnit med.
Jag har till största delen legat nerbäddad under täcket i vår nya soffa. Då och då har min kära sambo servat mig med lite uppskuren apelsin, något gott att dricka, pussar och tröstande ord...
Ja, han är bäst, ingen protest!
Jag hade hoppats på att lovet skulle vara fyllt av aktiviteter och sport, men nu blir det ju sällan som man vill så det är bara att planera upp nästa vecka istället och hoppas att man kan göra något bra av den istället.
Skolan har dragit igång på allvar så det kommer bli en hel del plugg, men jag hoppas kunna få in även detta i träningsväg:

Måndag: Löpning fartlek totalt ca 40 min. Tisdag: vila Onsdag: Hålla i spinningen 45 min. Torsdag: Långpass 13 - 14 km [vi får se hur det går, har inte sprungit så långt tidigare sedan skadan] Fredag: vila Lördag: Hålla i spinningen 60 min. Söndag: Löpning backe totalt ca 25 min.

Totalt 5 träningstillfällen i veckan om allt går som jag planerat.
Ska försöka ta det lite lugnt på spinningen, försöka tänka på att "hålla i passen" och inte ta ut mig för mycket så att jag kan fokusera på löpningen.

Lilla C

Inga kommentarer: