onsdag

Duktig idiot.

När jag kliver upp på löpbandet får jag se ngt som heter "incline".
Aha, duktigt idiot. Det är ju där jag ställer in lutningen på bandet om jag skulle få för mig att springa i backe. Så snacket tidigare om att jag inte kan ställa in någon lutning på bandet är fullständigt blaha, blaha...

Tog mig hur som helst den lite kortare turen på ca 5 km.
Blandade lugnt jogg med lite snabbare löp än vanligt efter Yoies order.
Det var faktiskt inte lika tråkigt att springa inne den här gången när man fick lägga tankarna på att ändra tempo, tänka på hållningen och ta långa fina kliv :)
Avslutade med en övning var för fram och baksida lår.

Stretchade ordentligt och sladdade hem i bilen... allt i vanlig ordning.

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

är lita avunsjuk på dig. det e as kul på sånna kurser. Se bara till att DRICK som FAN!!!! och tryck i dig små energi fyllda måltider annars orkar man inte med hela dagarna! Det e fett jobbigt.
Du kommer sova gott :D