onsdag

Blackish?



Jag gick nyligen igenom mina träningskläder och insåg detta:
svart, svart, svart och lite rosa är vad jag har lyckats samla på mig i färgväg...



Svarta byxor är det enda jag har bortsett från ett par som är bruna.
Bland mina toppar eller t-shirts som jag tydligen gillar att träna i är rosa favoritfärgen förstås.
Svart tar upp största delen av platsen när det gäller mina andra funktionella plagg som långärmat, vindjacka, sport-bh och underställ. Detaljerna i allt detta svarta är givetvis ännu lite mera rosa.
Det råkar visst skymta ett vitt och blått linne i ena högen av kläder, men det använder jag ju aldrig....

Tur att jag tog mig en sväng på stan och hittade lite andra färger på toppar som jag pynta min kropp med ett tag framöver. Såhär till våren och sommaren kommer de passa utmärkt till en lite brunare hud dessutom.Mina nya linnen i turkost och lila. Nu lyckades jag även smyga in min spännobild jag hade ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va söt du är, smyger in spännobilder sådär :) Kanske ska prova spinning på lördag, får se vad jag tycker om det. Hade bra och ha det så kul i Jönköping i helgen.

puss & kram

Christy sa...

ha, ha. Eller hur?
Jag vet jag ser dö-löjlig ut, men med tanke på att jag inte gått in för att pumpa muskler under min träningstid så måste jag ju visa att det blivit lite ändå ;)

Puss