måndag

To my Yoie.


Du skulle ha tagit mig med dig!
Det är jätteroligt att få läsa om dina äventyr och jag hoppas verkligen du visar de där löparna vad du går för.
Själv har min träning varit dålig. Veckan mellan jul och nyår fuskades det en del. Du vet ju hur det är när alla bara drar i en och man känner att man inte riktigt hinner med allt man ska ;) Träning var alltså inte prio ett.
Igår däremot planerade jag min träning för veckan, men så fick jag givetvis ont i halsen. Alla runt omkring är eller har varit sjuka och nu är det min och Adam's tur.
Jag hoppas för allt i världen att det inte blir långvarigt...
Annars får jag väl helt enkelt ligga här hopkrupen i min säng och vänta på att du kommer hem och piskar liv i mig igen.
Ha det bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer med med ny inspiration till dig snart!!
Alla har dippar o skulle du hangt med hit skule d blivit sjuk pa storten. det e grymm tungt att trana har (ingen lek)
stick ut nar som... en kall sjarnklar natt i sverige (finns det nagot vackrare) :) MANGA VARMA KRAMAR :)