tisdag

Bloggkrigen börjar spåra ur.

Jag är ytlig och läser ytliga saker. Oftast blir det i samband med människors bloggar.
Vet inte alls hur det gick till, men av någon anledning råkade jag läsa om ett "krig" mellan två tjejer som bloggar på internet.
Den ena tjejen säger alla möjliga elaka saker om den andra för att de har olika åsikter.
Jag får mig ett gott skratt och kan inte låta bli att läsa vidare, samtidigt tycker jag att det är förjävligt att unga tjejer ska få smutskasta varandra på det här sättet. Det har gått för långt enligt mig.
Varför kan man inte uttrycka sina känslor på bättre sätt?
Jag skäms plötsligt över att dela med mig av mitt liv på det här sättet. Folk kanske skrattar och skriver elaka saker om en... man kanske skulle sluta blogga?

Innan jag "eventuellt" tar tillbaka mitt liv måste jag dela med mig av vad Donnorna skriver.
Må bästa kvinna vinna!
"Dollie" - flickan med värsta språket ;)
"Andrea" - flickan med första åsikten

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att man ska blogga sålänge man tycker att det är kul. Börjar spåra när man mår dåligt över att man inte hinner blogga eller om statestiken sjunker ;P

Christy sa...

Anna.
Kul att se att du har en fin träningsblogg.
Visst känns det härligt att kunna skryta lite för sig själv och andra när man lyckas göra ngt vettigt av dagen :D
Men vad säger du om blondinernas bråk då?
Mycket trevligare med pepp och goda ord till varandra eller hur? Men det är klart lite elaka ord om alla andra här i världen kanske gör att man får fler läsare ;)
Hur som helst.
Lycka till med träningen och livet :)

Anonym sa...

Sluta inte blogga nu när jag just hittat hit! :)

Christy sa...

Härligt att se att några läser min blogg :)
Jag tänker INTE sluta :)
Smack!