fredag

Inte ett rätt.

Den här dagen vart inte alls som jag hade tänkt mig, men jag lyckades i alla fall få lite viktiga telefonsamtal fixade på förmiddagen.
Planerandet med att fixa hem min bil fick läggas på hyllan då min"bilmekaniker" tyvärr blivit sjuk. Bilen får alltså komma hem till mig en annan dag.
Det kalla vädret fick mig att dra täcket långt upp över hakan istället för att ta min planerade joggingtur på löparbanan. Gymmet var öppet, men suget på att träna verkade lixom inte smyga sig på, så jag höll mig under täcket ett tag till.
På kvällen drog vi tjejer hem till Sofia för att umgås lite tätt med Lisa innan hon skulle åka till Norge igen.
Där, mitt i maten och alla samtal kom vi fram till att jag skulle följa med Lisa till Norge imorgon och stanna där till söndag.
Väl hemma när det var dax att packa väskan och förbereda sig för tidig morgon ångrade jag mig.
Jag vill väl inte alls sitta i en bil till Norge hela dagen imorgon...
Ringde stackars Lisa och sa att jag ångrat mig Får man göra så?
Hur som helst. Dagen har alltså inte alls blivit som jag planerade den.
Men jag siktar på hård träning imorgon och har redan kollat tågbiljetter till Oslo, för jag lovar att jag ska stanna en hel helg hos dig Lisa!! :)

/Lilla C

Inga kommentarer: