onsdag

Skrovlig hals och röd näsa.

Jag är fortfarande sjuk och har inte tränat på över en vecka.
Det får mig att må ännu lite sämre då jag är galet sugen på att få träna just nu.
För att strö lite extra salt i mina sår fördriver jag tiden med att läsa alla andras träningsbloggar på internet. Det är inte bra för hjärtat kan jag meddela...
Alla bloggar är så fina och alla skriver så härliga saker om deras framsteg, motgångar och känslor inför träning.
Mest avundsjuk är jag på de snärtorna som varit ute och haft knastrande snö under sina löparskor.
Mitt knä kan flytta nu om det inte passar, för jag har tänkt att börja springa igen och göra det bra!
Ehh, när jag blir frisk alltså ;)Skulle bjuda på en gammal bild från Blodomloppet i somras, men hade inga på den här datorn. Så lägger istället upp en sådär lagom ytlig bild på mitt vackra hår istället :D

/Lilla C

Inga kommentarer: