fredag

12 dagar senare.

Målgången på Bysjöloppet för 4 månader sedan. Dret kanske är dax att bli bra nu.

Har inte tränat på 12 dagar och min förkylning vägrar släppa. Min ömma hals har släppt lite, men ersatts med grönt snor och tråkig hosta. Det känns som att det kommer ta ytterligare 12 dagar innan jag blir frisk...
Jag siktar i alla fall på att få gå till gymmet på måndag bara jag inte känner mig hängig.
Jag har under de här dagarna i alla fall gett mina knän en välförtjänt vila. Har inte känt något alls i dem på flera dagar. Det tog ett tag innan jag faktiskt märkte att obehaget inte fanns där.
Jag tänker inte räkna med att mitt knä kommer fortsätta hålla denna härliga stämning med mig när jag satt igång med träningen igen, men man kan ju alltid hoppas.
Och jag räknar givetvis med att ni hoppas oxå :)

Lilla C

Inga kommentarer: