onsdag

Planerar och funderar.

På fredag ska jag hålla i ytterligare ett spinningpass och jag har tänkt att jag ska fixa en egen musik-skiva till passet den här gången så jag kan vara lite mer förberred på hur jag ska lägga upp positionerna genom träningen.
Inte helt lätt dock. Jag tänkte först att jag skulle göra en väldigt personlig skiva med musik som jag gillar och hoppades att folk kanske skulle ryckas med då de ser att jag är helt uppspelt över musiken...
Har tänkt om och försöker nu istället hitta varierad musik som kan passa de flesta.
Har ni några tips på musik som skulle fungera på ett pass med mycket backar och intervaller så är de varmt välkomna.

Vi ses på cykeln!

/Lilla C

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kom hem och kolla hos mig jag har hur mycket träningskivor som helst som dessutom är färdigmixade =) Kram Johanna

Christy sa...

Åhh. tack Johanna, det vore inte dumt.
har fått ihop en bra skiva till det här passet, men när det börjar bli tjatigt med samma så tar jag nog lite musik av dig :)

Unknown sa...

ja men kom upp bara jag ska ju inte ha några pass mera denna termin då min rygg strejkar totalt kan knappt gå =/ Så det är bara att du lånar en sida som du kan gå in och kolla på är www.swedebeat.se och www.fitness-factory.com där finns speciellt skivor framtagna för just spinning jag köper alla mina skivor där till passen ... Kram