torsdag

Bodywork!

Löparkläderna hänger på tork.

Har precis bytt om till torra kläder efter en löparrunda på 6 km ute i det grå vädret.
Trodde att sträckan var på 5 km och höll på att storkna när jag insåg att det hade tagit mig 36 min att ta mig runt. Eftersom jag är lite petig sådär med hur långt jag har sprungit och på vilken tid o.s.v så kunde jag inte låta bli att undra om det kanske var så att rundan var lite längre. Okej för att jag kände att min första tur ute gick lite segt men inte segt.
Mycket riktigt, enligt Funbeat.se hade jag faktiskt sprungit en km längre än jag först trodde. 6 km på 36 minuter känns bättre för både själ och kropp.
Nu ska jag slänga i mig lite fil och flingor och sedan är det dax att byta om för en timmes boxercise på gymmet.
ikväll blir det att ta tag i sista planeringen av morgondagens spinn.

/Lilla C

Inga kommentarer: