fredag

En bild på mig och mor min. har inget med texten att göra, men den är ju så söt :)
Efter mycket stånk och stön blev jag äntligen klar med den där spinn-skivan som jag talat om.
Men det krävdes både svett, tårar, en hel hög med fula ord och 6 skivor för att få ut den.
Datorer är alltså inte min grejj.
Passet gick i alla fall bra. Jag svettades som ett as som vanligt och hann inte med att dricka då jag hade nog med att tjattra i micken.
Jag hoppas deltagarna tyckte det gick bra de med, en arbetskamrat som var på passet sa att jag gärna fick höja både musiken och ljudet i micken framöver så man rycks med lite mera.
Jag vet själv hur viktigt det är att man rycks med av musiken och kan "gå in i sig själv" när man cyklar så det är bara att dra upp volymen till nästa gång :)

För övrigt är jag jävligt förbannad på vår gamla hyresvärd just nu. Hade jag vetat att min mor och svärmor inte läste det här så hade jag vräkt ur mig så mycket elakheter att jag fått tvätta munnen med tvål efteråt.... hade det inte varit för mina nya, tysta, härliga grannar så hade jag antagligen skrikit rakt ut. Jag gör inget av det. Biter ihop och hoppas att jag aldrig mer ska behöva ha med Bergsgatan att göra igen!

/Lilla C

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är van..så vräk ur dig =)
Kram mamma