måndag

Träna, träna, träna....

Lördagens spinningpass föll bort då fredagskvällen bjöd på en öl för mycket.
Var absolut inte sängliggandes på lördagen men att sätta sig på en cykel och trampa kl 10:00 var inget kroppen gick med på.
Fick givetvis dåligt samvete då jag valt bort ett träningspass tidigare i veckan pga av skolarbete.

Det är i alla fall ny vecka igen och med det kommer nya tag!
Idag är det tänkt att jag ska tvinga med min numera bleka, lite lönnfeta bror till gymmet.
Jag antar att det är någon slags 30-års kris som närmar sig, då han pratar om att faktiskt ta tag i träningen.
Ringde honom precis och skulle påminna om att ett mellanmål måste i magen om han ska orka träna efter jobbet.
Jag anar tyvärr att han kommer försöka slinka sig ur det här med träningen i eftermiddag.
Vi får väl se om han lyckas.
Jag har i alla fall tänkt att vi ska ta en helvetes-tur på crosstrainern med härliga intervaller. Sedan blir det en del styrka och funktionella övningar.

Imorgon blir det förhoppningsvis träning med favoriten Yoie!

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ja du skulle behöva ta med dig båda dina bröder tror jag =)med den beskrivningen är det svårt att avgöra vem av dom som ska med och träna ;)

Christy sa...

Ha, ha. Beskrivningen tycker jag passar in lite på hela familjen faktiskt [förlåt mamma ;)]

/Christy