fredag

Blickar framåt.

Besöket hos sjukgymnasten Ulla idag blev kort. Knät har känts bättre den här veckan även efter träningspassen så idag blev det ingen behandlingen med akupunktur.
Däremot är ny rosa tejp ditsatt som stöd för knät.
Vi bestämde ingen ny tid, utan Ulla tyckte att jag skulle höra av mig igen om jag kände något obehag framöver.
Tänk, tänk om mitt knä faktiskt vill vara på min sida nu :)
Ska börja lite försiktigt på crossen som är till för löpning på gymmet och känns allt bra så ska jag ge mig på löpbandet. Förhoppningsvis kan jag kanske ge mig ut och jogga lite i januari.
Tiden går fort och jag har inte sprungit på över 2 månader. Jag undrar om jag minns hur man gör :P

Annars pratade jag och Ulla lite om det här med spinningen. Hon bokar in mig på en två dagars spinningutbildning i Jönköping i februari. Kul, spännande och lite nervöst måste jag säga.
Hon frågade även om jag var intresserad av att arbeta lite extra på gymmet. Självklart!

Ne nu ska jag ge mig upp en våning och skälla på grannarna. Oxå kul. Inte.

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, va bra att ditt knä känns bättre, hoppas att det blir bra nu! Visst var lussekatterna fina..hehe Det blir nog en sväng hem till åtvid imorgon. Idag blir det mys och Idol hemma i stan. Händer det något i helgen då eller? Ni kanske får smaka våra lussekatter :) Kram kram

Anonym sa...

Vad hærligt att høra att knæt ær bættre! Ska du oxå børja jobba på gym!? Hurtigare tjejgæng kan man ju inte hitta! :D puss puss