måndag

What the .... ?

Har känt av båda[?] knäna hela dagen trots vila i flera dagar.
Ilskan bubblar inom mig, men jag ska hålla mig lugn. Att bli bitter gör inte saken bättre.

Hade sällskap av min bror på gymmet idag och jag började med att tvinga upp honom på crosstrainern. Intervaller 1-2-3-3-2-1.
Sedan körde vi igenom hela kroppen med lite vikter och drog igenom lite plankor.
Imorgon blir det träning med Yoie igen och det ska bli härligt med ett rejält jobbigt pass [jag tänker ignorera mina knän, för de ignorerar tydligen mina önskningar]
Eventuellt får jag med mig brorsan även då. Och gissar jag rätt så kommer det bli ett pass han sent kommer glömma. Ha, ha!

/Lilla C

1 kommentar:

Unknown sa...

Akta dina knän, de ska hålla i många år....och kör inte slut på din bror direkt, det är bra om han kan träna upp sig lite så kanske hans värk går över lite.

Kram Mor