söndag

Brinnande armar.

Jag trodde jag hade blivit stark i överkroppen nu... jag trodde visst fel :P
Boxningen i boxningslokalen idag var jobbig. Det var mycket slag och jag har varken fått in teknik eller styrka i slagen än, men någon gång kanske man lär sig.
Sträckte även varenda muskel i kroppen när vi tränade. jag är van vid lite längre uppvärmning så imorgon har jag nog härlig träningsvärk igen.
Eventuellt blir det boxning imorgon med, annars blir det gymmet.
Måste bara tillägga att boxningshallen är världens sunkhål jämfört med mitt trevliga gym Hälsofabriken, jag svalde säkert fyra damråttor varje gång man la sig på golvet och händerna luktar så jävla illa efter handskarna så man håller på att spy :P
Men det är väl bara att bita ihop och ta det som en, som en... ja vad tar man det som?

/Lilla C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det som mej, gå o spy efter halva passet. Mitt hårdkörande började uselt då jag kände mig vimsig efter uppvärmningen, o bokstavligt talat spy redo efter halva. Nya tag imorrn om man känner sig frisk. Mina fingrar luktar dock gädda än trots fyra tvättningar och en dusch. AAAHHH

/Broder

Anonym sa...

haha va säger du Åtvids boxningslokal ÄGER! där har jag vuxit upp, det är bara att lära känna dammråttorna ;)

Anonym sa...

Hehe, jo boxningslokalen kan vara det renaste stället på jorden...eller inte! Handskarna är vidriga, och det är ju inte bara en persons svett heller. Golvet kan man inte ligga på utan att få ett astmaanfall men fan det är ju lite charmigt :) Eller kanske inte! Hade velat vara med men någon gång måste man ju åka tillbaka hem. Puss