lördag

Klenfisar.

Dagens träning måste ha varit det sämsta jag varit med om...
Mycket folk och med tankarna på allt annat utom träning gjorde det omöjligt att kunna prestera.
Började bra med lätt jogg på löpbandet följt av lite löpteknik med Yoie.
Sedan gick det rakt utför. Noll koncentration på det som skulle görasd och jag känner mig lätt irriterad när jag famlar runt och slarvar.
På måndag blir det nog träning med Pattfia o resten av gänget nere i boxningshallen. Ska bli kul att se lite annat och kanske göra lite andra övningar.
På måndag åkerYoie till Kenya och kommer inte hem förrän i slutet av januari.
Jag kommer sakna henne så mycket så mitt hjärta kommer antagligen börja blöda innan hon är hemma hos mig igen!
Men Yoie jag lovar att vara duktig och träna hårt när du är borta, jag ska ta i allt vad jag har och vara stark när du kommer hem igen!
Ha det nu bäst och spring inte vilse i det där varma landet!
Puss, puss, puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack jag ska tänka på dig! :) Vi ses om en månad PUSS!

Anonym sa...

Sorry, bla mitt fel att träningen sög igår. Yoie, ja lovar att se till att min syster tar i lite när du är borta, om kroppen håller ska ja köra järnet nu. Kör så det ryker i Afrika!! Peace