måndag

Framsteg.

Boxningen igår har gett mig träningsvärk på baksidan av axlarna. Lite känns allt i benen oxå, men där brukar ju träningsvärken sitta så det är ju inget nytt.
Idag var jag lite bekväm på gymmet. Tog mig en joggingtur på bandet och det blev hela 3,5 km. Den längsta sträckan sedan uppbrottet med löpningen. Sedan blev det bara lite magövningar, men jag är nöjd ändå.
Imorgon blir det spinning/core och sedan blir det nog ytterligare lite jogg och funktionella övningar på lördag.
Längtar till nästa vecka, då ska jag nog ge mig ut på banan och känna lite på löptekniken. Ska försöka hålla mig till korta sträckor i början då man lätt ökar tempot lite när man kommer ut.
Har jag sällskap på banan så ska jag försöka komma ihåg min kamera, det har ju blivit lite dåligt med bilder på sista tiden.

/Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bingo Rimer här, van att ta stiliga bilder på gäddhänget!!! Satan tror jag börjar bli förskyld, får se hur det känns imorrn


/Broder

Anonym sa...

du far be amanda fota dig! hehe
Fan det later skit bra, glomm inte at det blir roligt med resultatet sen om du tranar! :) Jag glommer dig sent sa nar jag e tillbaks e det up till bavis, gor mig inte missnojd nu hehe!
KRAM och gott nytt ar!