onsdag

Banan och pepparkaka.

Eftersom det var sista gången på boxen idag så var Amanda snäll och bjöd på banan och pepparkaka :)
Gott och välbehövligt efter ett ordentligt pass på två timmar.
I vanlig ordning hade jag och Ken hutlös träningsvärk, men den här gången gick det faktiskt bättre än förra veckan för då kunde jag knappt utföra hälften av övningarna.
Två timmar var inte så jobbigt som jag föreställde mig, men så är man ju duktig på att smyga in lite fusk här och där :P ha, ha. ne körde så gott jag kunde faktiskt.
Tyvärr kände jag av mitt knä igår kväll. Jag hoppas för allt i världen att det inte beror på att jag joggade lite igår. Har känt av det lite hela dagen, men det var inte så illa att det påverkade kvällens box som tur var.

Imorgon blir det vila och fredagen bjuder på gympass. Lördag morgon får det bli en väldigt lätt tur på spinningcykeln för sedan måste jag vila ordentligt, det är nämligen fystest och BIA - mätning på måndag. Spännande, spännande :)

/Lilla C

Inga kommentarer: