tisdag

Varken ut eller in.


Tack för de tummar som hölls för mig idag när jag skulle springa på bandet igen :) Allt gick super och jag drog lätt av 20 min på bandet.
Började lugnt och varvade 1 min jogg och 30 sek promenad x 5. Sedan ökade jag tempot på de 30 sekunderna och sprang varvat med 1 minut jogg x 5.
Turen på bandet kändes lätt och jag ville fortsätta springa trots att löpband är den vidrigaste motionsformen, men jag var mest glad att allt kändes bra ;)
Yoie släpade med mig och brorsan ner i träningssalen och var elak mot oss :P
Jag kände mig trött och klen. Gäspade och stönade om vartannat. Det är inge roligt när man inte känner att man orkar, utan helst lägger sig ner. Det är tråkigt att ge upp, men när orken inte finns så är det lätt att ta till gnäll och tjata till sig lite vilostunder.
Utförde de övningar som skulle göras och såhär i efterhand är det ju alltid skönt.
Imorgon blir det box-marathon och vi siktar på att hålla på i två timmar. Det ska bli skitkul och jag hoppas att jag ska ha full styrka med mig både fysiskt och psykiskt så jag kan kämpa på och ha roligt under hela tiden.
Tror ni att jag kanske kan vara något mör på fredag?!? Ha, ha. Det tror jag oxå... :D

Lilla C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är din mardröm :P MOAHAHAHHHA

Anonym sa...

Va skönt att du kan springa lite igen. Hoppas det håller i sig!
Har du pratat med Ken angående pappas julklapp?
Kram!!