torsdag

Närkontakt.

Träningsvärken sitter fortfarande som ett plåster om kroppen och nu har blåmärkena återigen hittat lite ställen att blomma på.
Boxen lämnar sina spår kan man säga, eller rättare sagt min bror lämnar sina spår på lilla mig.
Nästa gång kanske han skulle ta och träffa padsen istället för mitt ben när han sparkar hej vilt omkring sig.
Annars tycker jag givetvis att blåmärkena är häftiga, men jag hoppas bara att de vill försvinna till nyårsafton så jag kan ha vackra ben i min nya klänning :)
De två senaste nätterna har inte varit helt smärtfria och det är inte lätt att hitta en skön ställning att ligga i när hela kroppen är öm.

Imorgon blir det gymmet och jag får nog lägga upp träningsschemat efter vad kroppen säger.
Känns mitt knä bra imorgon så funderar jag på att ta mig en kort tur på löpbandet.

De finaste på ett och samma ben. Har några små, söta på knäna och smalbenen oxå.

Inga kommentarer: