måndag

Time to say goodbye.


Fick ytterligare ett mail från Yoie igår. Det var ett mysigt träningsprogram förstås ;)
Det kommer bli ytterligare tre träningspass i veckan Yeeaah!
Dessa blir dock lite enklare - längre promenader som avslutas med en del styrka och funk.
Alltså. Antingen två träningspass om dagen eller träning varje dag.

Jag har suttit och grubblat en del och tyckt ganska synd om mig själv pga knät.
Jag är så oerhört sugen på att få springa så ni anar inte. Men jag vill kunna springa och träna smärtfritt utan några jävla problem med mitt knä.
Nu har jag i alla fall kommit fram till att jag ska sluta tycka synd om mig själv.
Jag ska träna [kanske gråta lite ibland om jag känner av knät] och bli stark.
Jag ska ta reda på vad det är som är orsaken till mitt problem och jag ska träna det jag kan och fokusera på mina framsteg, men framför allt ska jag se till att bli av med den här skiten och känna glädje innan och efter varje träningspass. Bye, bye runner's knee.

Göteborgsvarvet kan vänta om det inte passar den här sommaren.
Det blir ju flera lopp och då ska göra det så jävla bra att alla tappar andan!!
[Pepptalk!]

/Lilla C

Inga kommentarer: