söndag

Ny vecka nya tag.

[mina löparskor som bara skriker efter en tur i det ruskiga vädret. löparskor ska vara leriga och lukta illa.
mina är helt rena, jag tycker synd om dom]


Den här veckan vart det lite si och så med träningen.
Kände av mitt knä efter de två första träningspassen tidigare i veckan och hoppade därför över ett träningspass.
På lördagen var jag laddad till hundra för ett spinningpass, men kom på i sista stund att det var röd dag ;)
Tog istället en promenad, men den vart tyvärr inte så hård som jag hoppats på.
Kände mig lite nere resten av lördagen pga av missad träning och att mitt knä inte är helt bra än.

Har googlat som en tok ang. träningsalternativ och vad jag bör göra för att mitt knä ska bli bättre. Det verkar som att jag är en av de som inte kan stretcha bort löparknät utan jag kommer nog få lägga löpningen åt sidan någon/några månader till.
Tankarna på att Göteborgsvarvet kanske till och med blir inställt vägrar släppa mitt huvud.
Men jag hoppas verkligen att jag ska bli bra till januari så kanske jag kan träna upp mig lite till maj när det är dax.

Den här veckan får det inte bli något fusk med träningen utan känner jag av mitt knä tänker jag ta mig till gymmet i alla fall. Man kan ju alltid träna andra muskelgrupper.
[Eller titta på andra som tränar, vad som helst är bättre än att sitta och tycka synd om sig själv hemma]

Ska även lägga till att Yoie gick en match i boxning i helgen och givetvis vann.
Missa inte hennes blogg där hon delar med sig av sina tankar www.yoie.blogg.se

Nä ni mina trogna läsare, det blir en västerbottenpaj för tredje gången den här veckan! D'oh!

Lilla C

Inga kommentarer: