tisdag

Svettiga konstigheter.

wrooom
Idag körde Yoie slut på mig fullständigt. Ett riktigt gott träningspass med andra ord.
Började med ett hårt spinningpass på 30 min. Några minuters tunga tramp och sedan blev det intervaller. Det sved i ögonen av allt svett :D
Efter det blev det spänst-träning i "hälsans tempel". Konstiga hopp och lustiga lutningar är jobbigare än man tror.
Armhävningar, situps, dips och plankor fick avsluta en bra, men tuff träningsdag.
Det är bra skönt när man känner att kroppen fått ge allt.
Idag fyller Sofia år. Jag och Adam har varit där och tagit en fika, pussat på Vilhelm och gett Sofia en present. En utomordentlig present dessutom. Eller hur Fia? ;)

Tyvärr blir det ingen tidigare flytt till nya lägenheten. Jag och Adam är för snåla för att kunna komma överens med vår hyresvärd.
Jag får helt enkelt bita ihop hela januari oxå och hoppas på att de där små asen ovanför håller käften.

jag tycker att jag är tuff som får sitta på "ledarcykeln"
/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

du får börja vänja dig vid den positionen :)