måndag

Flera nålar, lite handsvett och en del fula ord.

Dagens tejp.
Idag var det besök hos sjukgymnasten igen. Ulla satte flera akupunkturnålar runt knät den härgången och jag fick ytterligare ny tejp som ska ge stöd vid träning.
Nålarna är supertunna, men ändå inte helt smärtfria. Jag skulle helst vilja titta när hon sticker de små asen i mig, men jag måste erkänna att jag tycker de är lite otäcka.
Just runt knät är man dessutom lite känslig så det rycker till i benen lite då och då. [okej jag erkänner det ryckte till i benet innan hon ens hann sticka mig]
Ha, ja, jag är en tönt och det är galet att jag tänkt läsa till ssk när jag har nålskräck :P
Jag är nog igentligen inte rädd för nålarna utan mer rädd för att jag inte riktigt vet vad som ska hända. Jag tror det är lättare att acceptera saker och ting när man vet hur det fungerar.
Jag är exempelvis livrädd varje gång jag ska till tandläkaren, men det är ju för att man inte har en aning om vad de ska göra med en. Där ligger man, helt utelämnad med en stor man över sig som säger gapa... burr, nä fy fan, tandläkarn gillar jag inte.
Hur som helst. Imorgon blir det träning igen, antingen blir det egen träning på gymmet eller så har Yoie planerat in lite speciell träning för mig.
Det blir i alla fall fyra träningspass den här veckan + lite övningar hemma.

Bilden är googlad, men ungefär såhär sitter nålarna runt knät.

Har spottat ur mig en del fula ord under eftermiddagen. Mina grannar är fortfarande världens vidrigaste människor som bara bryr sig om sig själva.
Ska tala med vår hyresvärd imorgon och kräva att vi ska få flytta en månad tidigare då han inte gjort något åt grabbarnas jävla liv ovanför.

/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, ja jag vet, jag ska nog kunna slänga in några inlägg den här veckan också. Men det är sjukt vad man blir trött när man har praktik. Hur ska jag någonsin kunna jobba med det här?, hehe! Fan va tråkigt med dina grannar, hoppas att ni får flytta tidigare...jävla snorungar! Alltså inte du och Adam utan dina grannar :) Puss