söndag

En utmaning från Emma.

Fick en utmaning av Emma www.emmawallgren.blogg.se som fick samma utmaning av sin kompis som i sin tur fick utmaningen av sin kompis som i sin tur.... ah alltså såhär håller det på. Ni hajjar va?
Antar utmaningen och här kommer mina svar:

3 saker jag skäms över:

1. jag har fördomar om folk jag inte känner och skvallrar gärna.
2. drar allt för ofta vita lögner
3. avundas folk, men skulle aldrig erkänna det

3 saker jag är stolt över:

1. att jag slutat röka
2. att jag börjat träna och hittat mitt nya hälsosamma jag
3. att jag är en av de som faktiskt kan vara glad för någon annan när de lyckas

3 saker jag vill göra 2009:

1. springa halvmarathon i Göteborg och göra det bra
2. bestämma mig för vad jag vill bli när jag blir stor
3. hålla i träningspass på ortens gym

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Thailandresan med min älskade Adam
2. när "vi tjejer" var på bio och tjöt oss igenom hela "Sex and the city" filmen
3. när jag föll för löpningen och träffade Yoie

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Adam
2. familj och vänner
3. lypsyl

3 personer jag avundas:
[vill inte avundas, men är jävligt imponerad av:]
1. Johanna Bohlin - min coach och personliga tränare just nu
2. min mamma som sliter med sitt hus
3. alla som vågar ta steget att göra det de verkligen vill

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:

1. Yoie
2. Jennie K
3. Lisa Kristoffersson

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack gumman, jag blir så glad när du skriver så fint om mig och andra också förresten =)
Kram mamma