lördag

träningen tar sig.

Idag blev det spinning med Yoie. Ett skönt, svettigt pass på 35 min.
Passet är egentligen på drygt en timme, men min sjukgymnast har föreslagit lite kortare pass då knät är lite tjurigt.
Det gick i alla fall bra och efteråt gjorde jag en del funktionella övningar och situps som heter duga :D
Känner att jag börjar bli stark och övningarna blir lättare och mer kontrollerade för varje gång.
Har ökat på tiden på plankorna och ökat antalet dips och armhävningar. Har även ökat belastningen på tåhävningarna.
Som sagt styrkan börjar komma och jag hoppas att ni där ute håller tummarna för att mitt knä ska bli bra så jag kan köra på utav bara helvete snart ;)

Nu väntar lunch och ett bad.
Hoppas ni får en fortsatt fin lördag.
/Lilla C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det är så kul att läsa din blogg också, jag blir ju inspirerad av dig med :) Jag har en liten utmaning åt dig på min blogg, som du får göra om du vill :) Hade bra i veckan, kanske ses något i helgen.
puss puss