onsdag

Ja, min kamera är rosa... du är väl inte förvånad?




Har precis haft en och en halv timmes kvalitetstid med Yoie på gymmet.
Skulle ha känt på löpningen idag, men stackars Yoie har pajjat benet så det fick bli svett på crosstrainern istället.
Ytterligare ett bra pass på gymmet och jag måste bara få hurra lite över min coach "Yoie" Johanna Bohlin! Hon är bäst i mina ögon och har trots sin unga ålder hunnit med flera marathon och Finnkampen. Inte nog med det så vankar hon sig inte fram i något jävla slow-motion tempo utan här snackar vi tredje plats på Lidingöloppet 30 km!!!
Så från och med nu umgås jag bara med elitidrottare, OK? Skämt o sido, men tjejen är grym och hon kommer vara min i flera månader framöver :D Kolla hennes blogg vet ja: yoie.blogg.se

Över till mig, för det är ju mig min värld handlar om.

Körde 40 min på crosstrainern 50% och 70% av maxpuls och ca 45 min styrka.

*situps 10x3
*triceps 2 kg 10x3
* rygg 10x3
*draken 2.5 kg 15x3
*vader 15 kg 15x3





draken är inte helt lätt, min balans är urusel och jag skrattar hellre.



stretchen däremot känns lättare och Yoie tyckte jag såg rätt nöjd ut jämfört med de andra bilderna där jag ser helt galen ut :D


Det var träningen för den här gången! Imorgon blir det vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

kämpa på!