tisdag

Copycat.

Jag gör det igen. Skapar en blogg, men den här gången har jag förhoppningar om att kunna hålla den vid liv ett tag.
Den kommer handla om mig och mitt "lite nya jag".
Först och främst kommer jag skryta [för det är skryta jag kommer göra] om vad jag presterar under träningen. Träning och hälsa som är nytt för mig.
Ja jag vet, "människan är ju för fan 23 år och har inte tränat tidigare" tänker ni, men jag har haft turen/oturen? att vara smal och aldrig behövt tänka på vare sig vad jag stoppar i mig eller vad jag gjort av med.

Hur som helst. Bloggen kommer alltså handla om mig och vad jag tycker är viktigt, jag är fullständig nybörjare och mycket kommer säkert se konstigt ut i den vältränades ögon.

Men jag står i centrum av min egna lilla värld och nu vill jag stå där en stund så håll ut, för nu kör jag!

Inga kommentarer: