söndag

I väntans tider...

fy fan. kanske världens bästa bild på Fia och mig.

Har tagit beslutet att vila mina ben i två veckor framöver för att se om mitt knä känner sig gladare efteråt.
Det känns som att det kommer bli två långa veckor för det sprätter redan i kroppen.
Får väl gå till gymmet och träna mage, armar och rygg i alla fall :)
Hoppas verkligen att lite vila och nya krafter är vad som behövs för att kunna bli bättre.
Allt känns lite tråkigt och det är ännu tråkigare när jag vet att Yoie har mig som "skolarbete" och att hennes "skolarbete" blir lagt åt sidan ett tag.
men vi lär oss väl alla något av det här förhoppningsvis.

Idag är det hur som helst en väldigt vacker söndag. Tyvärr jobbar min bättre hälft och vi kommer inte att ses förrän imorgon.
Är sugen på en lång promenad i yrvädret, men har en del skolarbeten som ska bli klara först.

I eftermiddag ska jag i alla fall ta cykeln mot Violvägen. Då blir det mys med Fia och lite nos på Vilhelm.

Inga kommentarer: