fredag

bad things wont go away.

En del av vårt vackra gym i Åtvidaberg, det positiva med mindre ställen är lugnet :)

Dagens pass på gymmet gick bra trots att jag fick slita utan Yoie ;)
Körde igenom hela kroppen ordentligt, men fick tyvärr avbryta crosstrainern... igen...
och jag som tyckte att jag var duktig som väntade med att träna en dag för att kunna ge allt.
Men mitt knä verkar inte vilja att jag ska träna just nu.
Imorgon är det spinningpass och som det känns nu så ska jag nog inte sätta mig på en cykel överhuvudtaget om jag ska kunna träna nästa vecka.
För övrigt kändes funk- och styrkeövningarna bra och Yoie skulle ha sett vilka fina "drakar" jag gjorde idag :D
Hade på mig den nya tröjan jag fick och oj, oj vad den kändes bra :D

Här kommer en lista på vad jag utförde:
  • crosstrainern: bel 4. 4min och bel 8. 4 min x 2. tempo 150-170. 16 min istället för 30min.
  • situps:15x3
  • triceps: 10x3, 2kg
  • rygg: 10x3
  • vader: 15x3, 15kg
  • dips: 6x3
  • liggande benpress: 10x3, bel.2
  • armhävningar på knogarna: 4x3
  • plankan: 30sek x2
  • drag m. biceps: 10x2 bel.3, 10x1 bel.2
  • rehabövningar
  • avslutade med 2 min på roddmaskinen.
Det blev ett träningspass på totalt 75 min + stretch.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad du är duktig som inte ger upp trots ditt onda knä. U go girl!