tisdag

Ögongodis.

Det har inte blivit någon träning på flera dagar och den här veckan kommer jag ägna mig åt "vilan" fullständigt. Men nästa vecka tänker jag minsann känna lite på träningen för jag börjar bli tokig.

Sitter just nu i skolan och ser hur regnet öser ner. Lunchrasten känns lång och jag fördriver mest tiden med att snoka runt.
Googlade lite [som det barn jag är] och har hittat helt galna bilder på Johnny Depp.
Helt ärligt, spelar det någon roll att man blivit äldre och att man har en kille som man älskar mer än allt annat när dessa hunkar bara sprider sig över nätet?
Jag kan bara inte låta bli att titta och kanske tråna lite. Eller OK jag hoppar i stolen och dreglar på bordet... totalt och fullständigt töntigt.


Här kommer han i alla fall. Mannen som borde veta vem jag är och dregla över mig istället för tvärtom.

[Sorry A]

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle gifta mig med honom anytime!