tisdag

Gymmet framöver.

en suddig och ganska dålig bild på min annars nya fina tröja jag fick av Yoie!

Jaha, då har man blivit tillsagd att inte utöva några övningar [speciellt löpning] som kan orsaka ont i knät.
Så nu blir det mycket styrka på gymmet ett tag framöver. Ska försöka bli helt bra så fort som möjligt så man kan få känna på några mysiga löparrundor i mörker och snö :)
Det blir nog även ett och annat besök i simhallen.
Körde crosstrainern idag, men kände av knät så vi avbröt. Bara jag kan fortsätta med crossen annars vet jag inte vad jag gör alltså. Den är ju bland det närmsta löpningen jag kan komma.

Yoie är världens bästa tjej och jag skulle helst vilja ta henne under armen och bära hem henne. Hon skulle passa bra i hörnet bredvid TV:n, så jag kunde plocka fram henne lite då och då :D
Dagens pass var lite fnittrigt och härligt barnsligt med snuskhumor ;)
Inte nog med det så fick jag en übersöt tränings t-shirt av henne. Den är givetvis rosa och passar mig utmärkt :) Tack, tack, tack! tack som fan!

Lägger in lite tråkig info om mitt träningspass, men det är mest för att skryta om vad jag gör. [och för att kunna gå tillbaka och se hur jag utvecklas]
*löpcross ca 20 min innan jag fick avbryta.
*utfallssteg med kvarstående ben 5x3 på varje ben.
*situps 10x3
*dips 5x3
*armhävningar på knogarna 3x3
*plankan 30sek x2
*tåhävningar 10*3
*drag m. biceps bel 2 10-15x3
*rygglyft 10x3
*draken 3kg 5x3
*"vifta med pinne"
*vridningar [stärker bålen] 3kg
*rygg 15 kg 10x3
*rodd 2 min som sista "nedkörning"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag blir så avundsjuk på dig din vältränade lilla hurtbulle. Jag vill oxå ha en personlig tränare! Kommer sakna dig söt! puss puss

Christy sa...

Jag vet, visst är jag bortskämd :)
Men när du är hemma hos oss igen så kan vi börja träna tillsammans, ska ev. hålla i ngn träningsgrupp på hälsofabriken framöver. Om ett år eller så... då får du komma och träna med mig.
Ha det bäst!
puss