torsdag

Är det fotbollskväll så är det!

adams bakverk. vill bara tala om att jag knappt fick i mig halva.

Igår kväll spelade Roma och Adam hade bjudit grabbarna till vårt hem.
Det blev fotboll för hela slanten och jag klagar inte för det betyder ju att man ska fika ;)
Adam är en prins som fixar det mesta. Kanske har han tummen lite mitt i handen när det gäller bilar o sånt, men raggarbrud har man ju redan varit så det gör inget.
Han fixade i alla fall maten som vanligt när jag sitter o nördar framför datorn med diverse skolarbeten och så bakade han ihop världens sötaste tårtor till oss.

Jag fikade inte bara en gång utan tre gånger igår och jag börjar få lite ångest över allt jag stoppat i mig den här veckan.
Tur att jag gör stort A ett par gånger om dagen så en del förvinner ur kroppen...
Hugha! Bara några dagar kvar, sen ska jag våldföra mig på Yoie så vi kan känna på träningen igen. Sköööönt!

Ha det så jävla trevligt.
/Trottoarernas drottning.

Inga kommentarer: